fy tusan vad kallt det har blivigt ute

Hej alla där ute i sverige och kanske någon ute i världen (=

Usch vad kallt det har blivigt ute, och på det så blåser de så mycket att man måste hålla i sig.
Idag har jag vart på PO-dag, (en skol sak). Efter det åkte jag in till SÖS och tog några prover. Jag tänkte också passa på att ta svininfluensa vaccinet, jag blev visat till akuten och prata med någon där. När jag frågar systern som sitter i kassan påstår hon att de inte har något vaccin på sjukhuset. Och det roliga i detta är att Daniel vaccinerade sig i dag på SÖS. Så då sa jag helt enkelt det,

- Men min pojkvän blev vaccinerad här idag.

systern, - Jaha, men det kan inte du göra. Åkt till en vårdcentral!

Då frågade jag mig själv, VARFÖR?
Om de har vaccin där, varför kan man inte bara få vaccinet där?
Någon som kan förklara det för mig?

När jag kom hem igen, betalade jag lite räkningar, de är så jävla tråkigt!! Och nu ska jag börja med hemtentan, ännu tråkigare!!!!!!

 




Hahah snygg bild (=



Kommentarer
Postat av: c

dom menade väll att vaccinet var slut?

2009-11-03 @ 21:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0