en härlig söndag

God kväll bloggen.

Har haft en trevlig söndag. Dagen började med att vi myste i sängen, sen åkte vi hem till Daniels pappa och blev bjudna på kaffe och en rundvisning i hans lägenhet som vi inte hade sätt ännu. Efter det åkte vi till Stadium i Bromma och tittade på en bakpacker ryggsäck till Daniel och Thailand resan, han hittade en jätte snygg ryggsäck som han fick av pappsen sin. Sen fick vi skjuts hem, på vägen stannade vi och åt middag på donken i västberga och när vi skulle betälla, så stog min kära vän Melker i kassan, det var roligt (=

Nu sitter jag och tittar på Heartbreak hotel, en riktigt feel good film. Och jag tittade även på Paradies hotel preimären på sexan, hahah! Riktigt roligt att titta på, känns bra att ha sånt skit att titta på i höst/vinter mörkret.

Nu ska jag åter gå till ett seriöst tittande på filmen.





Härlig film !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0