25 september

Dagens började med att jag och Daniel lykades försova oss .. När jag upptäckte att vi var sena, hoppade jag upp ur sängen och tog tag i mina trosor på golvet och piskade till honom, hahah! Det var min första ide på hur jag skulle få upp honom. Fråga inte varför.

Idag var familjen nere i aspudden och åt middag på Daisys (?), gick ner till dom och hälsa på lite, pappa och min bror Robin skulle iväg på hockey så jag och mamma betämde oss för att gå och ta en fika, tyvärr var aööt stängt, vi tog då beslutet att gå in på ica och köpa hem fika.
Mamma stannade i en timme, vi drack te, åt arraktärningar och tittade på alla de hotel vi ska sova på när vi är i thailand. Det var så mysigt att ha mamma över på er lång fika (=
 
I morgon är det praktik som vanligt, men jag ska få vara med på ett utvecklings samtal. Är lite nervös, men det är super bra att ha varit med på ett innan man själv måste hålla i ett!


Blonde Glam från REDKEN 5th avenue nyc. Den bra hårinpackningen för för blont hår (=

Måste bara lägga till, min underbara vän Anna har gett mig sitt silverschampo !! Tusen tack tomato Annis <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0