091122

Söndag och regn .. ovanligt? absolut inte.

Efter firandet av min lila kusins fyra års dag, åkte vi hem och funderade vi på vad vi skulle äta. Jag var lite sugen på Thai mat, så jag kollade upp vart närmaste thai resturang låg, det visade sig att den låg cirka 5 minuter bort. Vi tog en promenad till thaien.

Det 10 minuterna det skulle ta innan maten var klar och redo att ta hem, gick vi runt hörnet och in på Candy company, det var helt ärligt godis Öööööverallt!! Det blev godis och läsk för lite över hundrigen, det går inte att plocka lite. Man tar kanske en eller två av varje och hela påsen blir full, hahah. Så nu sitter jag här i soffan och är proppmätt.

Nu ska jag bädda ner mig ordentligt i soffan med tända ljus och titta på "På spanning med Bridget Jones"





Mumms (=



CANDY !

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0